Long time no seen?

När jag var liten, och bodde i en liten by som heter Trönö (uttalas Tröne) med min pappa, så lekte jag och min kusin med varandra hela tiden. Hon heter för övrigt Jessica, kallas för Jessi.

Jag och pappa bodde med farmor. Hon dog och Jessi och hennes familj flyttade till Ljusne.
Varje helg när jag var hos min pappa så åkte vi ut och var med dom. Perfekt. Vi hade så himla roligt, verkligen.

Åren gick. Jessi's föräldrar gick isär, och hennes mamma träffade en ny. Hon flyttade ut till... ehm, Kilafors? Eller något sånt, och jag tror jag har träffat henne en gång på tre år eller så. Väldigt tråkigt. Dom har ju varit som min andra familj, för när min pappa dog så fick jag vara där ett par dagar i veckan.

Jaja, det är som det är. Men iallafall. Snart ska Jessi's mamma m. familj flytta till Säter. Och imorgon ska jag åka dit och säga hejdå och sådär. Ska bli väldigt kul att träffa dom.

Ska snart hoppa i säng så jag orkar kliva upp imorgon. Ska nämligen in till stan innan jag åker till Kilafors och träffa Sofie med hennes hund. Låta dom leka lite och gå på en promenix kanske?

Kisses and hugs.


(videon på Micke kommer upp imorgon istället)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0