Wunderbar

Den här kvällen har verkligen varit underbar. Nästan hela dagen har varit det faktiskt.

Har ju som sagt städat som en galning. Sen skulle jag hoppa in i duschen, insåg då till min förskräckelse att det inte fanns något vatten. Tydligen är det inte bara vi som har detta problemet. Men jaja, duscha kan jag göra imorgon (förhoppningsvis).

Pratade sen med Alexandra, och hon berättade att dom behövde extrajobbare nu i sommar på Kappahl. Hon skulle prata med dom om dom var intresserade av en svensk tjej som kunde visa upp deras XLNT-kläder. Hehe.

Jag och mamma har inte tjaffsat någonting på hela dagen, vilket har varit fruktansvärt skönt. Inte det minsta. Inte ens den här jobbiga stela tystnaden. För övrigt är den nästan värre än tjaffs och bråk.

Sen kom Micke hit, och vi bestämde oss för att ta en liten sväng med stjärnbilen. Vi hämtade upp Mia och åkte runt lite. Jag har verkligen inte skrattat så mycket på evigheter känns det som. Ni kan inte ana hur skönt det var.
Vi konstaterade även att mitt hår kunde användas som glidmedel, med tanke på att det är flötigt. (Kunde ju som sagt inte duscha tidigare idag, men ibland får man fan vara äcklig alltså).

Imorgon kommer det en video på Micke när han åker rutchkana. (stavas det ens så?) Rutschkana, rutshkana.. Jaja skitsamma, ni vet vad jag menar iallafall?
Lägger in den om jag får för honom, vill säga. Höhö. Men det borde jag väl få, right darling?

Kisses and hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0