Kanske mitt liv börjar ordna upp sig? Njae, nästan iallafall

Gud vad duktig jag har varit idag. Städat som en galning. Dammat, dammsugit och torkat golv.

Ska gå in på platsbanken nu och kolla om det har kommit in något mer jobb här i Gävleborg, men det är väl inte för mycket att hoppas på?
Jag har fan sökt sjukt mycket jobb nu, varför får jag inget? Jag blir galen.

Och så har jag ju sökt skola! Omvårdnadsprogrammet på komvux. Både jag och Mia ska gå det. Carro berättade att hon och hennes mamma också skulle söka. Skönt att man känner någon iallafall!

Så nu blir det att kika på lägenheter, för jag tänker inte bo hemma under tiden jag pluggar. Det är en sak som är säker!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad skönt det kommer bli. :D

2010-05-12 @ 21:34:57
URL: http://mikkess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0