I'm trying so f*cking hard

Ja, så är det. Jag försöker så jävla mycket att inte vara till besvär. Jag försöker vara som luft här, för att inte få er att bli förbannade på mig.

Och det värsta är, att jag kan inte tala om hela sanningen för er. Det skäms jag för mycket för. Jag kan inte tala om hela sanningen för någon. Gah!

Helvete, jag kommer inte palla det här så mycket mer nu. Jag behöver komma bort. Jag behöver flytta. Jag behöver vara självständig.
Det känns som att lösningen på allt skulle vara att få ett jobb. Ge mig ett jobb?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha jag garvar nu hahhaaah

du vill bara spruta lite;)



tro mig.. jag valde juvuderm ultra smile.. o det e t.om bedövning i sprutan så jag kände INGENTING

jag brukar vara känslig annars ahhaa.



men väljer man något annat o spruta in så känns det lite..d svider typ

2010-05-15 @ 23:12:52
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0