Festival

Jag har varit på minst en festival varje sommar sen jag fyllde 15. Och i år lutar det mot att det inte blir någon. Pengar finns inte.
Förstår ni hur deprimerande det är? Varje år ser jag fram emot en festival, men nu blir det ingen.

Jag och Micke kanske ska åka på Pride, men det känns inte som en riktig. Haha. nej men jag vet inte..
Skulle så himla gärna vilja åka på Putte i parken eller på Rock Weekend. Men ja, biljetterna är ju så dyra. Fan, nästa år måste jag åka iallafall.

18-19/6 är ett datum jag inte får glömma bort, för då spelar Maud Lindström i Gävle. Har ni inte hört henne?
Sök på spotify, vilket jag antar att de flesta har nu, och lyssna på Svinprinsen. Fanns bara livespelningar på tuben, och där hör man inte så bra.

Aja, ha det bra!

Kisses and hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0