LCHF

Jag har förmodligen gjort någon lite besviken ikväll. Hmm.. Förlåt. Hoppas du förstår imorgon när du är nykter.

Ja, så vad mer... På måndag börjar jag och mamma med LCHF (LowCarb-HighFat). Woho! Ska faktiskt bli rätt spännande. Och så ska jag simma en gång i veckan med min mormor. Fast vi ska varva lite med vattengympa.
Nytt liv, here i fucking come! Och denna gång är det på viktigt.

Och Ida, jag vet ju att du skulle tycka det var intressant om jag skrev om dieten och sådär. Vad exakt är det du vill läsa om?

Jag har inte riktigt satt upp något mål än. Men jag kommer nog skriva hur mkt jag går ner. Både i kg och centimeter.
Förhoppningsvis köper min mamma hem en våg. Höhö.

Nu ska jag sussa. Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jadu, det jag tycker skulle vara intressant att läsa om är när du berättar om maten du äter som du har gjort några inlägg upp såg jag. Och självklart vad det ger för resultat under tiden som du skrev och om du mår annorlunda på något sätt. Lite allt möjligt :) Hoppas att det går bra för dig och jag tror att du kommer klara det! Lycka till

2010-03-15 @ 22:58:37
URL: http://crashcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0