Smått och gott

Nu har jag kommit hem precis. Tagit reda på köket och sådär. Jag är en snäll dotter! Haha.

Micke kom hit och drack kaffe, snackade skit och kedjerökte lite med mig. Himla trevligt.
Sen åkte vi till Amanda och hälsade på. Hon satt och sydde lite. Vi bestämde då att vi ska ses någon kväll och sitta och sticka. Sticka, dricka te/kaffe, röka och snacka skit i glada vänners sällskap. Jag längtar!
Ska fortsätta sticka på min mössa. Höhö.

Oh vad jag längtar till imorgon då jag ska få börja med dieten.
Jag har kommit på att det jobbigaste för mig, är att vara utan socker. Jag är sockerberoende. Och nu ska jag avstå från allt.
Tanken slog mig att jag kan ju göra som Sandra, och leva på päron och sådär när sockersuget kommer. Men eftersom att jag inte får äta frukt, förutom feta frukter som banan och avokado, så fungerar inte det heller.
Får se hur det går.

Planen för imorgon!

  • Kliva upp mellan 08.00 - 09.00
  • Göra frukost. Som kommer bestå av stekt ägg och bacon.
  • Gå ut på promenad. Eventuellt med Micke.
  • Skriva CV
  • Göra lunch. Vid 13.00 ungefär. Det blir förmodligen broccoligratäng.
  • Fördriva tiden
  • Käka middag. Ingen aning om vad det blir.
  • Gå ut på promenad igen
Tror ni jag kommer lyckas? Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0