Första dagen avklarad!

Sådär! Nu är första dagen avklarad, och den har faktiskt gått rätt bra.
(Ser föresten att statistiken har sjunkit sen jag började skriva om detta, tråkigt..)

Ja som sagt, den har gått rätt bra. Är bara så sjukt sugen på någonting sött! Så jag gjorde mig en liten smoothie.
Hade lite hallon (mest för färgen), banan, grekisk yoghurt, mjölk (mellan) och vispgrädde.
Smakade riktigt gott, och den blev lite söt tack vare bananen.

Känner mig väldigt trött, och jag vet inte om det beror på att jag i stort sätt varken ätit kolhydrater eller socker idag. Får alltså ingen snabb energi. Tar väl någon vecka innan kroppen inser att den ska börja göra energi av fettet istället.

Taggad inför imorgon! Vi ska åka och simma, ska bli så himla skönt.

På onsdag ska jag, Micke och Amanda ha våran syjunta! Sticka sticka sticka blir det för min del. Ska göra en mössa.
Tror vi ska försöka ses en gång i veckan. Sy/sticka och snacka skit. Haha. Det är välbehövligt då jag nästan tappat alla vänner.

Nej nu ska jag sova! Är som sagt sjukt trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0