Back on f*cking track

Sådär! Äntligen.

Eftersom att designen har varit k*kad rent ut sagt, så har jag inte velat skriva någonting av värde heller.
Har tillochmed funderat på att ta bort denna blogg och göra en ny ju.. Men jag ångrade mig som tur var.
Har inte ens vågat kolla till min statistik heller. Antagligen på noll eller något sånt.
Kom tillbaka! Nu ska jag vara aktiv. Haha.

Jaja, dieten. Hur går det med den? Jorå, jag vägde mig idag. Och sen förra veckan har jag gått ner typ 1 gram eller något? Det vart verkligen en besvikelse.. Men nu blir det nya tag.

Jag har dock dåligt samvete över att jag sak dricka på torsdag, men det har jag planerat sedan länge så jag tänker inte ställa in mina planer.

Men nu vet ni iallafall att jag är tillbaka! Hoppas ni gillar designen. Den får vara sålänge. Jag är inte superduktig, men det kommer väl.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0