Torsdag

Ja, som ni kanske förstått så har jag bråkat lite med min mamma nu i några dagar... Får se vad som händer och sker. Båda vi är envisa, men jag tänker fan inte höra av mig först nu. Inte min tur faktiskt.
Jag är alltid den personen som viker sig först och kommer krypande tillbaka.
Fast det känns inte superbra att vara osams med sin egna mamma. Tänk om det händer något imorgon?

Efter jag har läst den här bloggen har jag faktiskt börjat ta vara på all tid man får med sina nära och kära. För vad som helst kan hända. När som helst, och med vem som helst.


Trots att dagen började kasst, så har den ändå varit helt okej. Jag, Bob och New Guy åkte lite sopsäck. Ni vet, istället för pulka så tar man svarta stora sopsäckar? Det var roligt.
Vi var på ett ställe som kallas för ögat. Det är verkligen en gigantisk backe! Och den har samma form som en hästsko, så jag vet inte varför den kallas för ögat.

Efter den lilla åkturen så köpte vi mat. Fläskfilé, potatiskrocketer och chilibearnaise. Mums.
Precis efter vi ätit klart så kom Micke hit. Vi käkade salta lakritspingviner som man kan köpa på ålandsbåt. Vi bet ihop käkarna jättehårt med pingvinerna emellan, och fastnade. Haha, det var faktiskt roligt.
Micke stog för dagens skratt iallafall! Gullunge.

Och imorgon kommer Jennifer! Oh vad jag saknar den kvinnan. Blir kanske förmodligen lite öl, sällskap och alldeles för många cigaretter om jag känner oss själv rätt.

Tänkte jag skulle lägga in en Hissa & Dissa snart också. Jag filar lite på vad jag ska ha med bara.

Godnatt allihopa!


Kommentarer
Postat av: Kent

Åh åka sopsäck är ju jättekul :) men inte så skoj att du bråkar med din mamma :( kram

2010-01-15 @ 20:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0