Nyvaken....

Jaha.. Jag är ju inte skidålig? Jo, det kan man nog säga.
Jag vaknade för en timme sedan ungefär. I skrivande stund (17.44) så var det exakt en timme sedan jag kollade på klockan.

Det var ju inte riktigt meningen att jag skulle sova såhär länge. Men Bob och New Guy kom hem runt klockan tre inatt, sen satt vi uppe och pratade ett tag. Ingen aning om vad klockan var när jag somnade. Men efter deras fuffens så rökte vi igen, jag tog en sömntablett. Så jag kanske somnade runt halv sex?
Då är det inte konstigt att jag sov till nu när jag hade tagit min sömntablett. Haha.

Idag ska jag åka hem till mamma. Jag orkar verkligen inte vara här. Allting går mig på nerverna, och jag har ingen aning om varför. Och så kanske Bob och NG drar till honom också. Det betyder att jag får sitta själv.
Jag vågar inte riskera någonting. Sitta själv två kvällar i rad är inte min grej.

Fick reda på att killen som skulle köpa ödlan inte kan köpa den nu. Vad less jag blir! Då ska man väl inte höra av sig heller? Vet man att man inte har pengarna så ringer man inte på en annons. Punkt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0