Måndag

Jag har inte gått och lagt mig än... Hehe. Endast för att jag ska försöka få tillbaka min dygnsrytm som har varit på rymmen ett tag.

Idag ska jag fika med Micke och Bob. Trevligt trevligt.
Vi ska tydligen ha någon "back in the days"-fest i helgen. Vi ska alltså se ut som vi gjorde när vi var femton år.
Holy cow. Kan ni gissa hur jag såg ut?
I don't think so. Därför slänger jag in en bild. Och det är verkligen med skam i kroppen jag erkänner att jag såg ut så, och var "stolt" över det. Nu skäms jag mest, som sagt.


1. Vad fan hände med håret?
2. Vad fan hände med ögonbrynen?
Det roliga är, att den peruken som micke hade på halloween... Ser nästan exakt ut som mitt hår gjorde när det var rosa. Ska fråga om jag får låna den och klippa lite i. Höhö


Där var jag 16 år tror jag. Så jag förändrades ändå ganska mycket på ett år. Ellerhur? Haha

Micke ska komma ut hit lite tidigare dock och röka lite. Snacka skit osv.

Vad har ni för planer för dagen?


Kommentarer
Postat av: Transan/Jonas

/Svar/ hihi aw tack ;D

2010-01-11 @ 16:59:57
URL: http://transan.blogg.se/
Postat av: Transan/Jonas

/Svar/ Men det är kul att du gillar den <:

2010-01-11 @ 20:37:35
URL: http://transan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0