Lördag

Nu är jag hyffsat nyvaken. Jag måste verkligen sluta sova bort hela dagarna.
Har jag föresten berättat att jag fått mail från Bollnäs Folkhögskola?
Dom mailade ju mig och berättade att dom inte tog in några mer sökande den här terminen. Stor besvikelse moch jag blev less.
Så fick jag ett mail igår där det står att dom har tagit emot min ansökning och vill gärna ha kopior på mina betyg.
Förhoppningsvis får jag börja där nu! Ska ringa och höra på måndag och skicka iväg betygen och sådär.

Är det verkligen ingen som vet var man kan köpa en svart spetströja? Långärmad?

Kvällen skulle ha bjudit på fest, men eftersom både jag och bob är panka, så blir det väl inget av med det. Segt som attan.. Kanske skulle ha skippat krogen i onsdags?
Så jävla segt att jag får pengar på måndag också från ödlan (som vi har fått såld! woho!)

Jaja.. Får se vad det blir av den här kvällen.


Kommentarer
Postat av: Kent

Lycka till med skola! :D hoppas det går bra!

Spetströjor har jag ingen aning om ;) men jag ska hålla utkik för din skull!

2010-01-24 @ 21:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0