kom nyss hem!

Nu har jag nyss kommit hem från fikan med mormor. Den var trevlig, men det var väldigt stelt. Klart det blir det när man inte pratat på nästan ett år..
Hon bjöd på en skagenbaguette och cola. Mmmh! sen åkte vi på Ö&B och köpte lite saker. Disktrasor med mera.

Ja, som sagt så bjuder dagen på tatuerande från Bob's sida, och jag ska väl antagligen sitta och titta på. Jessi följer ju med så jag får väl passa på att ta igen lite tid med henne.

Förmodligen blir det ingen utgång i helgen heller, då pengarna för ödlan inte kommit in än. Har dom inte kommit innan tisdag så får han (eller den, jag vet inte om det är en han eller hon) ingen ödla! Höhö.

Nu ska jag röka lite sånadär faaarliga pinnar! Hoppas ni har en kanoooooooooooon fredag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0