Kent!

Jag har fått en ny läsare, som heter Kent. Tack för alla gulliga kommentarer! Dom uppskattas verkligen.


Jag har inte skrivit något idag eftersom att jag inte har kommit på något att skriva om, och då är det väl inte värt det heller?
Att tråka ut er för att jag har kass fantasi och inte känner mig inspirerad av någonting.

Jag vill ha pengar så jag kan shoppa!

Det här vill jag ha:


bild från kappahl.se


bild från kappahl.se


bild från lindex.se


bild från lindex.se


gud vad sugen jag är! ååh. Klänningen kostar bara 99:- också. Den lockar..
Men ja, jag har ju bara 0:- så det är ju inte jättelyckat.


Kommentarer
Postat av: Kent

Vad glad jag blir att du skriver om mig!! :D det var väldigt fina kläder! så tråkigt att du inte har råd:(

2010-01-20 @ 10:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0