Katter

Jag kan tycka att det är lite skabbigt att ha fler än två katter. Och det är Eveline som har fått mig att tänka så.

När någon säger "jag har fem katter" så tänker jag genast:
"gud vad äckligt det måste lukta hemma hos dom".

Jag tänker inte på att mamma faktiskt har tre katter. Men dom har jättebra kattsand så det inte luktar sådär fränt som det kan göra.

Den heter everclean och innehåller någonting som nästan luktar parfym. Men jag har läst att vissa katter verkar vara ellergiska mot den?
Som tur är så är inte mammas katter det.


bild från google.se

Så det är ett tips från mig om ni har många katter som delar kattlåda!

Förvisso är den ganska dyr, men jag kan verkligen tycka att det är värt det!

Kommentarer
Postat av: Kent

Jag tycker katter e lite småsnuskiga sådär... dem kissar inne å så går dem utomhus å sen upp på bord å bänkar... känns inte så fräscht.... Men med bra uppfostran så kan dem lära sig att bli renare :p

2010-01-20 @ 10:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0