Jag har mina ursäkter

Just nu är jag inne i en riktigt kass period. Konstant ångest, och en konstant "vad jag än gör så gör jag fel"-känsla.
Orkar inte riktigt med mig själv just nu bara. Därför blir det dåligt uppdaterat här i bloggen. Även om jag vet att min kära Alexandra vill att jag uppdaterar minst fem gånger om dagen.

Iallafall, det jag tänkte berätta var att jag ska till sthlm om två veckor.
Ska träffa Eveline, Alexandra, Hanna och förmodligen Sofie om hon får ledigt.
Så himla roligt. Det var ju dom jag umgicks mest med när jag gick nere i Hällefors på skolan, som jag berättade om.
Vi har inte varit tillsammans alla fyra och haft det bra på kanske ett år nu.. Nja, inte så länge kanske.
Men det var så himla tjaffsigt i slutet och det blev som det blev.. Jaja, hoppas verkligen på en kanonträff nu.
En ny stad och nya möjligheter. Chans att vara tillsammans med dom som jag har haft en vardag med i tre år, och chans till att bara skärma av mig från omvärlden. Ska iallafall ta med mobilen så jag kan knäppa kort och ringa om vi skulle tappa bort varandra.

Sen följer förmodligen Alexandra med mig hem till Söderhamn igen och umgås. Hon har inte varit här på ... Hmm, är det två år? Jag minns inte riktigt.

Nu ska jag gå ut med min svans, aka Gimli. Jag är ju som sagt hundvakt.
Hoppas ni har haft en bra helg och sådär. Skrattat och mått bra!


Kommentarer
Postat av: Alex

Hmm i dont know när det var senast :P satan! inte okej!! Men vi ska lösa detta! för jag ska ju hälsa på!!! :D puss

2010-01-26 @ 23:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0