jag är kär

Jag satt och kikade runt på olika bloggar, och så kom jag in på den här bloggen. Så såg jag de här leggingsen, ja det är faktiskt leggings.


Jag är helt jävla förälskad. Som ni kanske sett så är jag en tjock tjej. Men som "tur" är så har jag inte så mkt ass, så därför kan jag ha leggings som kommer från cubus osv. Annars måste jag köpa kläder på tex BiB på H&M.
Iallafall, dom här kommer från topshop. och du skulle vara den bästa i hela världen om du köpte dom till mig. Haha.
Nej men faktiskt så måste jag införskaffa mig såna.

På tal om såna som jag kallar tjockisavdelningar på olika klädaffärer. Det är skitbra att dom har dom, för hur det än är så finns det överviktiga människor i världen.
MEN... Varför i hela jävla helvete ska dom ha så fruktansvärt fula kläder där? Visst, allt är inte fult. Men om vi säger att det hänger 10 plagg där, så är max ett värt att köpa för att ha på sig sen.
Tjocka människor ska inte ha polotröjor, blommönstrade kläder.. Inte mönstrat överhuvudtaget!
Och bara för att man är tjock så ska man inte behöva gömma allt! Jag har tits, och jag vill gärna kunna ha lite urringat. Men det finns inga plagg som egentligen är urringade på "tjockisavdelningarna". Tyvärr.
Nej.. Som sagt, jättebra att dom finns. Men skärpning!

Nu ska jag nog kanske sussa lite. Nattinatti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0