Ber om ursäkt

För mitt knasinlägg igår. Men jag kände att jag behövde skriva av mig lite.

Idag så ska jag träffa min mormor, som jag inte träffat sen i september. Så det blir spännande.
Trodde faktiskt inte jag skulle behöva vara den vuxna av oss, men tydligen.


Idag så ska Bob tatuera min farbror och hans son. Jessi ska följa med också. Mhm!
Johnny, sonen, ska göra ett hjärta och skriva John-Åke i det. John-Åke är min pappa. Det tycker jag är lite fint.
Då är vi tre stycken som har en tatuering tillägnad honom.
Jag har min elbas, eftersom han spelade det. Ola, farbrorn, har en tatuering där det är en 4 och ett J som går ihop.
Den står för Jessica, Johnny, Janna och John-Åke. Det är också lite fint. haha.

Jag vill göra en tatuering tillägnad mamma också, men hon är ju så tråkig! haha. Med pappa var det självklart att jag skulle göra något med musik, eftersom jag och musiken var hans liv i stort sett efter farmor dog.
Men det finns ingenting som representerar mamma. Jo, böcker. Men kul att ha en bok tatuerad på benet? Njae. Inte på mig iallafall. Jag får fortsätta tänka lite..


Min tatuering, väldigt nygjord på bilden. Därför svullen osv.

Jag är nöjd, men jag vill bygga ut den lite då det ser lite tomt ut bakom halsen på basen.

Nej, nu ska jag försöka klä på mig. Har ingen aning om vad det blir. förmodligen jeansleggings. Det är både snyggt och skönt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Gud va snygg tattuering! Ja vill åxå tattuera mej.

2010-01-08 @ 14:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0