Angående Leonora och Caroline igen.

Ni vet när jag skrev ett tidigare inlägg om Leonora och Caroline? Iallafall, det här är från bloggen det också.
Jag får tårar i ögonen när jag läser det.

"- 25/12, dvs på Leonora & Carros 2,5års-dag hade Leonora sagt: "Du vet väl att jag älskar dig?" och C hade blinkat jättehårt. "Får jag pussa dig på munnen?" och C hade blinkat ännu hårdare och verkligen försökt att kyssa tillbaka. Leonora hade blivit så varm och glad, och det förstår jag verkligen.
Hon hade även satt på "Chans" med Kent, en låt de lyssnade på i det ögonblicket för 2,5 år sedan då de bestämde sig för att de var ett par.. och Carro hade blivit helt till sig. Försökt sätta sig upp och rört på armarna massor.. Leonora sa att hon märkte på henne att hon reagerade väldigt starkt på den låten.
Hon har även frågat Carro om hon förstår allt hon säger, och ja.. även då blinkade hon hårt."


På något sätt så är det så himla vackert i den miserabla tillvaron som Leonora befinner sig i, och förmodligen den smärta Caroline har.
Jag känner varken C eller L, men deras kärlek går inte att undvika när man ser bilder på dom tillsammans. Jag hoppas verkligen att det kommer bli bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0