Tatueringar

Just ja! Jag lovade ju bilder på mina tatueringar.

Här kommer dom.


Min lilla djävul. Väldigt fläckig, men ska tatuera över den... Ska göra en stjärna.


Min stjärna bak i nacken. Djävulen sitter snett till vänster på axeln. Planen är flera stjärnor upp mot hårfästet.


Min första tatuering. Minnesgadd till min far. Han spelade bas. För er som inte ser det så är det en sådan nämligen. Hans personnr på banderollen och en gloria över. Vill dock göra en bakgrund. Med skuggningar och noter från en speciell låt som han skrivit.


Min senaste som jag gjorde förra veckan. Ser skev ut på bilden då den är tagen snett uppifrån. Och torr är den också.. Haha


Det var mina tatueringar. Men det kommer fler! Var så säker.

Kommentarer
Postat av: two olsson sisters

Cool sida du har! =)



/Sofia

2010-03-04 @ 17:35:42
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0