Nattinatti!

Godkväll.

Jag tänkte hoppa i säng snart. Jag är trött och ska upp tidigt imorgon. Ska träffa min jobbcoach. Hoppas mötet kommer gå bra.

Fan, jag vill bara ha ett jobb. Ett jobb så jag kan få en egen lya. Det skulle vara så fruktansvärt skönt att bo själv just nu.

Sköta om sitt eget liv. Liksom, starta någon gång! Orkar inte leva i den här gråzonen längre. Är jag vuxen? Ja det är jag. Vuxen med ansvar. Men samtidigt, jag är inte vuxen för jag lever inte ett vuxet liv. Fuck it. Jag hatar det.

Suck... Ge mig ett jobb. Fast jag tror, att när jag börjar plugga i höst så ska jag skaffa lägenhet. Kommer ju få ta studielån och grejer. Då kan jag ju skaffa eget boende.
Skönt!

Och så vill jag dejta. Gud vad mysigt det skulle vara. Ni vet sånt riktigt? Eller man kanske inte kan kalla det riktigt.
Jag menar som man ser i amerikanska filmer. Killen hämtar upp en vid dörren, öppnar bildörren, bjuder på middag, skjutsar hem en, följer en till dörren och om kvällen har varit lyckad... Först DÅ kan han få en kyss.

Fast iof, jag skulle nog bara tycka att det var obekvämt.

Näe, en brud skulle sitta fint. Moaha. Eller ja...  Fan vad ensam jag är! Haha.

Nu blir det sängdags för min del. Så jag orkar upp imorgon som sagt.


Bjussar på ett litet foto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0