LCHF metoden

Uh, jag har varit bakis som fasen idag alltså. Var på 20årskalas igår, och det var mycket trevligt. Synd för Micke bara att folk inte dök upp. Och inte ens hörde av sig. Tråkigt...
Men men, människor har väl ingen vett i skallen verkar det som.

Iallafall! Jag ska nog börja gå på en diet. LCHF (Low Carb, High Fat). Den kan jämföras med GI, men den är mycket strängare. Man får alltså inte äta några kolhydrater, inte ens fullkorn. Och jag tror den kan passa mig då jag älskar kött, såser och allt  därtill. Haha.
Nej men jag ska nog ge mig på den. När jag gör det så kommer jag skriva om det. Om det ger några resultat och så vidare.

Hoppas ni haft en bra helg!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Ellen

Blev du pepp på att köra på dieten när vi pratade om den i lördags? :)

Den är iaf bra :)

2010-02-22 @ 16:52:42
URL: http://kapaowie.blogg.se/
Postat av: Ida

Det skulle vara intressant och roligt att läsa om måste jag säga :)

2010-02-23 @ 12:06:08
URL: http://crashcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0