Hissar och Dissar



Alla hjärtans dag

Jag är en bitter singel och jag hatar alla hjärtans dag. Det blev ju inte direkt bättre av att den här annars vidriga dagen, hamnade på en Söndag? Som bara den är en ångestframkallande dag. Nej... Alla hjärtans dag kan ta sig någonstans. Blä.

Folk som inte ringer upp det missade samtalet

Visst, ibland glömmer man bara bort. Man ser att någon har ringt och man tänker; Jag tar det sen. Fast man glömmer det. Alla kan glömma. Det är MÄNSKLIGT att glömma. Men, när man glömmer flera gånger på rad, och inte ens kan förmå sig att skicka ett sms, då tycker jag att det är dålig stil. Fruktansvärt frustrerande.

Åland

Ja, vad kan jag säga? En av mina bästa vänner bor på Åland. Och det är därför jag hatar det. Jag menar... Det är så nära, men ändå så långt bort. Det är otroligt jobbigt att inte kunna ringa när man vill och bara snacka i x antal timmar om hur livet är skit. Kedjerökandes, skrattandes och gråtandes. Nej usch! Kunde du inte ha valt Gotland raring?

OS

Jag hatar OS. Jag hatar verkligen OS! Var man än zappar så är det det där förbannade jävla OS!
Låt dessa veckor gå fort. Det finns viktigare saker att lägga pengar på. Hade vi inte bara kunnat skippa OS det här året och skänka alla pengar som skulle gå åt till de drabbade i Haiti?



Ja, och så skulle man hissa något. Men jag är en bitter människa och kom verkligen inte på något som var värt att hissas.

Hoppas ni har haft en bra helg!

upd. jag kom på en sak att hissa.



Tv4+

Det är den enda kanalen som garanterar att dom inte ska visa OS!


Hejdå.

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Svar: Jag har en källa som är uppdaterad december 2009. http://www.djurrattsalliansen.se/arbetsomraden/tidelag-djursex.html

2010-02-15 @ 00:58:57
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Om man går in på länken står det "I dag är det olagligt att ha sex med djur under förutsättning att handlingen räknas som djurplågeri, i andra fall kan djursex vara helt lagligt.

Fel och otydligt, menar Eskil Erlandsson, och lovar en ”skärpning” av lagstiftningen."



Den har inte slagit igenom än. Den kommer förmodligen att komma, eftersom den utlovats, men inte än.

2010-02-15 @ 01:05:44
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Well... jag hade hoppats på att du hade rätt.



På tal om annat vill jag tacka för smset du skickade på julafton. Jag tänkte ta det på msn, men du har inte varit online (antar att du blockat mig?). Så ja... tack, det var fint.

2010-02-15 @ 01:17:18
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Det gjorde jag. Jag hade inte pengar på mobilen just då bara och sedan kändes det för sent att smsa.



Detsamma!

2010-02-15 @ 02:54:55
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Tessan

GRATTISSSSSSSSSSSSSSSSSS

Du va en av vinnarna i min tävling.

Skicka ett mail till mig med ditt namn å adress, å vilken färg du gillar.

Kram

2010-02-15 @ 12:43:19
URL: http://tessansmode.bubbleroom.se
Postat av: Alex

:(

2010-02-18 @ 18:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0