God natt!

God natt allihopa. Nej, inte god natt som i sova. Utan god natt som i god dag, eller god kväll.

Idag åkte jag till stugsund en sväng och hämtade kläder och smink, för imorgon ska jag på en till rekryteringsträff.
Men inte som telefonförsäljare, utan som en slavarbetare! Haha. Nej så illa är det kanske inte?
Ska söka sommarjobb hos Mc'donalds tydligen. Sen ska jag ringa en kvinna på kommunhuset och fråga om jag får jobba som städare hos dom. *hoppas*
Jag behöver verkligen ett jobb nu.

På torsdag ska jag som sagt träffa min handläggare på arbetsförmedligen, och förhoppningsvis ser hon att jag faktiskt anstränger och engagerar mig lite mer än vad vissa andra gör. Ehm.
Nog om det.

Längtar till helgen!


Kommentarer
Postat av: Alex

jag oxå¨längta helgen!!

2010-02-04 @ 00:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0