Miss i nassen. Eller rättare sagt, morgon?

Sitter hemma hos Jenny just nu. Har varit här sen tio någon gång. Mycket trevligt måste jag få säga.
Vi har diskuterat allt ifrån döden till sex. Haha. Känns så skönt att bara sitta och prata med någon om allt och ingenting.

Det är såna saker som jag saknar Hällefors för, faktiskt. Speciellt den här årstiden. När jag och Alexandra satt och bara snackade skit på min balkong och rökte som borstspindlar. Självklart var ju Evelin med på något hörn också. Haha.

Jag är iallafall glad för att våren börjar komma hit!

Puss

Kommentarer
Postat av: Alex

Haha jag har alltid sagt borstbindlar :P men det kanske heter spindlar :P haha

2010-04-22 @ 08:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0