Är det jag som är känslig?

Anledningen till varför jag kommer skriva ut det här, är för att jag vet att den personen det handlar om inte läser min blogg.

Kanske kommer ta bort det också, vet inte än.

Jag blir så himla ledsen. Ni vet när man trodde att man kände en människa, och en människa som man aldrig trodde att man skulle glida ifrån? Allt som man tror inte ska hända, det händer. Och sen att jag inte ens får någon respons.
Känns som att det alltid är jag som sitter med den här förbannade saknaden, och att det alltid är jag som har mest ont uttav saker och ting. Fan, är det jag som överreagerar? För någonstans, så kan det ju inte vara fel på alla andra, och alla andra kan ju inte vara känslokalla kräk? Eller? Är folk kalla? Eller är det jag som tror mycket mer om saker än vad dom egentligen är? Kan nog vara så också.

Jag har förlorat mina bästa vänner. Vänner jag inte trodde att jag skulle förlora. Några har varit som en familj för mig, och de andra har varit som min andra hälft.

Nej, allting gör så förbannat ont bara. Starta om, lämna allt och få se hur det går?
Kan vara därför jag bara vill flytta härifrån. Känns som att jag inte har någonting kvar.

Så får vi se hur länge det här inlägget blir kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0