Bra start på dagen?

Nu är det ett tag sen jag vaknade, och jag blev väckt av min kära(?) vän A. Han tycker inte om att jag sover bort dagarna.
Men jag sover ju mestadels för att jag inte kan somna om nätterna, och att jag inte har något att kliva upp till. Jag är arbetslös och heller inte studerande. Igår klev jag upp 08.40 men kunde fortfarande inte somna förän klockan 04.00 imorse någon gång. 

Då säger han att jag borde kliva upp vid 09.00 och gå ut och gå. Ta åt mig solen så jag blir glad.
Mhm, vad ska jag göra sen då? Ska jag gå ut och gå i 9 timmar till det blir mörkt?
"Nej du kan ju gå ut och gå i tre timmar och sen laga någon god nyttig mat". (Betona nyttigt).
Då blev jag inte så himla glad kan jag säga.
Tur var att han skulle precis hämta upp en kompis så vi la på.

Det plus min PMS är inte en bra kombination.

Idag ska jag iallafall åka in till stan med min vän B. Vi ska gå på erikshjälpen och kolla om vi hittar något roligt till halloween.
Åh, jag älskar halloween. Gör inte ni det?

Nej, nu tänkte jag börja göra mig iordning så jag inte ser ut som en skata när jag åker in till stan.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0