Värme

Jag vill också kunna skriva meningsfulla saker. Ord som fastnar, och meningar som får det att värma.
Men tyvärr har jag tappat den förmågan. Kanske det är så att man faktiskt måste må som sämst för att kunna uttrycka sig på bästa sätt?


Om en vecka drygt så åker jag till Göteborg. Det ska bli så fruktansvärt skönt att komma ifrån lite.
Även om jag inte har någon att umgås med där eller är pank som en råtta så känns det faktiskt skönt.
Omväxling förnöjer, som dom brukar säga.



Nej, nu ska jag försöka göra något vettigt av mitt liv. Om det nu lyckas?

See ya

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

"Kanske det är så att man faktiskt måste må som sämst för att kunna uttrycka sig på bästa sätt?"



Jag har faktiskt en tendens att skriva som bäst när jag mår som sämst. Otroligt, otroligt dåligt :/

2009-11-13 @ 16:58:55
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0