Förbannade sömn

Nu börjar jag lessna riktigt rejält på att jag inte kan sova på nätterna.
Trots att jag sovit tre timmar sen igår 17.30 så kan jag inte somna.

Vad är det för fel på mig? Blir arg på mig själv att jag glömde sömntabletterna hemma också. Skulle behöva dom nu.
Kanske blir att åka in till stan imorgon också.. Sätta in pengar åt Alex och köpa någon form av naturmedel så jag kan sova. Får fråga om det finns något vettigt iaf.
Har inte funkat förut. Men man kan ju alltid ge det ett försök.
Någon som har tips på något som faktiskt fungerar? Please, tell me! Haha


Sayonara!

Kommentarer
Postat av: Alex

Valerina forte går på reklam nu... så jag kollade upp det på Flashback.. och det funkar sisådära... man slappnar mest av.. men det är det jag kan ^^

2009-11-26 @ 20:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0