Pjuuh

Hoho. Nu har jag nyss kommit hem. Glömde helt bort att jag skulle vara hos min jobbcoach klockan ett.
Vid kvart i tolv sitter jag helt ofixad, och kommer på att jag måste åka in till stan och träffa honom. Men jag hann iallafall.



Nu ska jag städa lite eftersom jag ska ha lite party imorgon här, och då vill man ju gärna ha det fint!

Ska äta någon god gratäng snart också, blir nog riktigt mumsigt tror jag. Har varit riktigt duktig på att äta idag iallafall. Har käkat både frukost och lunch. Men jag har inte varit hungrig emellan något, så jag har inte ätit något mer. Mihi.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

vad är det för diet du går på?//Emma.

2010-03-31 @ 18:43:58
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0