ojojoj...

EHE. Jaja, jag är kass på att uppdatera. Men det beror förmodligen på att jag inte har min egna laptop, utan jag får sitta vid familjens dator. Det blev helt plötsligt mycket jobbigare att gå upp för trappan, och sätta sig och skriva här, än att bara ta datorn från bordet och lägga den i mitt knä när jag sitter i soffan.

Så fort MIN dator är lagad så lovar jag att uppdateringarna blir bättre.
Jag är till och med kass på att läsa andras bloggar nu. Den enda jag faktiskt följer är Sandras.

Idag har det gått en vecka på dieten, och det har faktiskt gått långt över förväntan. Superbra!
Nu har jag inte alls lika mycket sug som jag hade för en vecka sedan. Jag pimplar kaffe istället.

Imorgon ska jag fika (kaffe för min del) med Micke! Han börjar jobba vid två, så då kommer nog Bob in och träffar mig. Dricker lite kaffe och så. Känns som det kan behövas... Vi har inte träffats på år och dar känns det som, och när vi väl ses är New guy med. Kan vara roligt att umgås med henne ensam också.


Och jag har fått reda på en väldigt rolig sak idag! Men jag berättar inte vad, utifall det inte blir av. Skriver om det händer. Hehe.

Ni får ha det så bra darlings!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: J & L Licious

tjutju!

checka sveriges SNYGGASTE blogg sweety's; JLlicious.blogg.se

2010-03-23 @ 02:04:53
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0