Denna melodifestival...

Hiss/diss kommer imoron. I promise you.

Denna jävla melodifestival-hysteri. Jag orkar inte. Jag är väldigt väldigt anti melodifestivalen. Usch.
Känns som att allting är planerat. Vem som ska vinna, vem som ska ut, vem som ska få komma till andra chansen, vilka som ska gå till final. Iallafall här i Sverige.
Sen tycker jag att det ska vara som förut. Att vem som helst skulle kunna få vara med. Det kanske är så nu, men inte alls lika mycket som förut. Carola till exempel blev ju känd genom att ha medverkat i Schlagerfestivalen, som det hette då. Tror ni det skulle hända idag?
Nej, det tror inte jag iallafall.
Tummen ner för melodifestivalen!

Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0