God natt!

Just ja, jag har ju glömt att berätta en sak.
Jag fick min julklapp av mormor när jag kom hem från stockholm. Presentkort på kappahl och lindex. Det vill säga, enda ställena med bra tjockisavdelningar.
Förstår ni vad det innebär? Jo, jag ska köpa kläder. Gud vad härligt.
Om jag mår bättre imorgon åker jag förmodligen in då. Kanske ska höra om Bob vill följa med. Var längesen jag umgicks med bara henne nu...

Och det där jobberbjudandet.. Det är ingenting att ha. Grundlön + provision = bra.
Men, det är inte bra när grundlönen ligger på 15kr/h. Det är ca 2600 före skatt på en månad.

Här är mina problem:
1. Jag har inget boende i Stockholm
2. Även om jag skulle hitta boende, så finns det inte en chans i världen att det kostar mindre än 2000.

Så... Någon som vill hyra ut ett rum i sthlm för en tusenlapp? Haha.

Nej men ni förstår kanske att det inte går. Hade jobbet varit i Söderhamn eller Gävle så hade jag absolut tagit det. Men inte i Sthlm.. Tyvärr.

Med det säger jag god natt för ikväll och hoppas på att jag mår bra imorgon.
Då är det shopping som gäller!

Kommentarer
Postat av: kent

vad roligt med presentkort! kommer du visa upp vad som köps?`:):)



jag kan typ inte säga nån som kan hyra ut i sthlm heller.... skitdåligt! men ja... om det inte är så bra lön så kanske det kommer upp något bättre :)

2010-02-14 @ 09:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0