Varför är det så svårt?

Jag har kommit fram till att det är väldigt svårt att hålla sig 100% till en diet när man är bortrest.
Speciellt min diet. För mig är det svårt.

Men från och med att jag kommer hem blir det hårda bud i mellerud! Punkt slut.


Imorgon ska jag åka härifrån, och det känns väldigt tråkigt. Jag och Johanna har inte fått en hel dag ensamma, vilket känns lite tråkigt. Idag var vi iofs ute och gick från fyra/fem till åtta någon gång. Eller ja, gick och gick.. Vi promenerade, satte oss på en brygga och snackade skit. Sen gjorde vi en till grej, som jag inte berättar vad det är. Moaha.

Nej men det har varit en mysig dag. Men jag fryser som ett as fortfarande. Jag är ju så fruktansvärt smart och glömmer min jacka i Kenneth's bil.


Uuuh jag kommer bli så deprimerad imorgon när jag kommer hem, för antagligen är det myyyycket mer snö där än vad det är här. Här är det fan bart överallt i stort sätt. Mhm. I like.
Jag skulle vilja bo i Kristinehamn! Älskar människorna här.


Nej nu ska jag röka en liten cigiluring och sen ska jag sova.

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0