Filmnatt

Jag har inte gått och lagt mig än. Vaknade vid 17.30 igår så jag bestämmer mig nu för att få en normal dygnsrytm.
Förhoppningsvis ska det fungera nu när jag inte tänker sova förän ikväll någon gång.

Natten har bestått av filmer.
Vildängel. En film jag har velat se sen jag såg G som i gemenskap. Vildängel går som trailer i början på G. Men varenda gång jag skulle hyra film eller (fy på mig) ladda ner en så  har jag glömt bort vad den heter. Så såg jag G som i gemenskap för ett tag sedan och då skrev jag upp Vildängel.
Så, nu flera år senare har jag sett den.
I början tyckte jag den verkade seg, och jag blev ganska besviken. Men det slutade ändå med att jag fällde några tårar.
Så den rekommenderar jag verkligen!

En sångtext ifrån filmen Vildängel.

Jag är samhällets dvärg,
en känslomässigt stympad individ.
Jag är själsligt förkrympt,
en dvärg med tankar utan liv.

Vem vill se mina tårar?
Vem vill se att jag finns?
Vem vill känna min smärta?
Vem vill bli älskad av mig?

Kommer inte snövit snart?
Kommer inte änglarna att landa?
Kommer det goda livet snart?

Kommer inte snövit snart?
Kommer inte änglarna att landa?
Kommer det goda livet snart?

Vem kan förstå mitt kaos?
Vem kan se mig här?
Vem kan göra mig duglig?
När det enda dom vill ha är en dvärg.

Kommer inte snövit snart?
Kommer inte änglarna att landa?
Kommer det goda livet snart?

Kommer inte snövit snart?
Kommer inte änglarna att landa?
Kommer det goda livet snart?


Jag har fastnat för den låten. Synd bara att den inte går att hitta någonstans. Dåligt dåligt.

Sen har jag kollat på Hostel 1&2. Även om jag sett båda filmerna så hängde jag med mycket mer nu än förut.
Det är också två filmer jag rekommenderar för er som inte sett dom!

See ya!

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0