Trött och förkyld

Jaha, då är jag typ sjuk igen. Eller ja, det var ett tag sen nu.
Täppt och ont i bihålorna.

Jag och braskaminer går inte ihop. Nu är det andra gången jag fått igång den. Det går verkligen inte. Jag gör precis som mamma och kenneth gör, men icket. Till och med min tolvåriga syster kan! Haha.
jaja, jag är stolt över att jag lyckades få igång den idag iaf.

M ringde nyss och frågade om jag ville komma till bollnäs och dricka öl. Nej tack.
och om jag mot all förmodan skulle dricka öl överhuvudtaget idag så ska det vara i gävle på "So Gay"-kvällen på O'learys i Gävle.
Men när man inte har några cash och är förkyld så fungerar det inte riktigt tyvärr.

Det är kallt. Jag vill att det ska bli sommar! Puhu..

Uppdaterar mer sen. Jag tänkte slänga in en hiss/diss också..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0