Jag längtar till imorgon.

Jag har inte tagit bort inlägget än. Och jag kommer förmodligen ha kvar det också, för min egen del.

Ikväll känner jag mig så sjukt ensam... Alla är ute och festar och har skoj. Vad gör jag? Jo jag dippar äpplen och kollar på Millenium. Visst, det var trevligt. Men ptja. Vad ska man göra åt saken?

Imorgon ska jag iallafall åka till min älskade Johanna i Kristinehamn. Jag saknar henne så jag håller på att dö. Jag är där på obestämd tid, eftersom jag åker med min styvfar till Örebro. Han ska nämligen ner till Linköping, och då passade ju detta perfekt. Han vet inte när han åker hem. Onsdag trodde han, men jag hoppas han blir magsjuk eller något så han måste stanna där hela veckan. Haha, får man önska sånt? Nej, usch. Fy!

Fyfarao vad jag längtar! Kanske ska packa och sen ta en liten sömntablett? För att somna fortare. Ja, får nog bli så. Fast jag måste ju iof vara vaken till mamma kommer hem.. Till och med min mamma är på krogen ikväll! Gah!!

Jag har inte packat än... Nej nej, det är ju bäst att göra sånt i sista sekund! Absolut.. Heh. Egentligen skulle jag behöva tvätta, men jag har inte orkat så jag får nog göra det nere hos Johanna istället. Slösa på deras vatten lite.
Hur är ni? Är ni lika duktiga som mig på att packa i sista sekunden, eller packar ni veckor i förväg?

Puss!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ha det så bra på din lilla tripp :)

2010-04-04 @ 20:53:31
URL: http://crashcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0