Jag har världens bästa kusin

Min kära kusinvitamin ska bjuda mig, som är en fattig människa, på bio imorgon! Wo fucking ho säger jag bara.

Det blir Alice i underlandet.

Jag brukar aldrig känna "den filmen måste jag verkligen se". Sist så var det Sagan om de två tornen tror jag, och så nu.. När jag såg att Tim Burton (Som för övrigt är den bästa i världen på att göra filmer) skulle göra Alice in wonderland, så kände jag att om jag inte får se denna på bio så kommer jag gråta.
Haha, och så kommer min kusin och ska bjuda mig. Puss på dig gullet!


Jessi (kusin), bild stulen från bilddagboken.se

Har ni sett den filmen föresten?


bild stulen från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0