Nej men hallådär!

Jag skrev inte på hela dagen igår, men det har sina förklaringar! Haha.

Vaknade runt halv sju. På kvällen.. Jag är så dåligt.
Sen åkte jag hem till Amanda runt åtta, drack lite öl medan hon drack glögg.
Det var mycket trevligt. Somnade väl runt en ett eller så, och sov jätteknasigt hela natten.
Men sen vaknade jag vid nio så förhoppningsvis somnar jag ganska tidigt ikväll. Och då kanske jag kan vända tillbaka mitt dygn. Men det är ju såhär, att jag kan ju inte sova på natten hur länge jag än varit vaken. Och Valerina forte funkar inte, så ni som har problem med sömnen.. Så det kan jag verkligen inte rekommendera till någon.

Imorgon blir det städning och tvätt så det är fiiiint när min mor + man kommer på torsdagnatt.
Dom åker från Söderhamn till Göteborg på kvällen och kommer hit mitt i natten.

Är det någon som har något tips på vad man kan göra i Göteborg med sina föräldrar en helg?

Undrar vad jag ska hitta på idag då. Jag hatar att gå ensam på stan då jag känner mig uttittad och mobbad. Fast jag vet att jag är superanonym här nere, så klarar jag ändå inte av det.

Ha det så bra allihop

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0