Måndag förmiddag

Göteborgsresan löste sig. Sen fick vi reda på att det inte gjorde det ändå.

Så problemet kvarstår. Nyår i Söderhamn. Vad ska vi göra? var ska vi vara?
Ingen koll! Men men, vi får väl göra som med det mesta. Ta det som det kommer helt enkelt!

Vad bjuder dagen på för er?
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Kanske åka in till staden och köpa lite lösögonfransar och sådär.
Även om jag ska sitta ensam hemma så ska jag fortfarande vara nyårsfin! Så det så.

Jag är så hungrig så jag mår illa, men skit i det. Då blir man smal iallafall. Haha.
Nej nu menade jag inte att man inte ska äta för att bli smal. Inte bra inte bra!

Hoppas ni får en bra dag, för det ska då jag ha.


Kommentarer
Postat av: Frida

Själv ska jag fira nyår i Göteborg, åkte hit från gnällbältet i morse. Men Söderhamn är nog inte så illa. Även om man är ensam. Hoppas det löser sig!

Ha det bra!

2009-12-28 @ 20:23:44
URL: http://friedha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0