hemkommen från en dag på stan

Inatt/imorse kom min mamma med hennes man Kenneth hit. Dom kom väl runt halv fem eller så. Var bara att hoppa i sängen och sova. Vaknade väl runt tolv idag.
Vi gjorde iordning oss och åkte in till stan. Min mamma ville verkligen gå på nordstan och åka spårvagn. haha, vad söt hon är.
Sen köpte hon kläder. vilket jag nästan aldrig har varit med om.
Tänk att min mamma köper kläder på gina tricot! Haha. Hon hittade iaf en jättefin lång tröja. En röd sådan.

Sen så gick vi en sväng på Saluhallen och sådär. Kom hem nu, så det blev inte så jättelång stund inne i stan.
Imorgon blir det Jul på liseberg. Mhm, mys.

Ikväll så ska vi dricka lite vin och sådär. Gå ut på restaurang och äta, förmodligen på avenyn.
Så jag ska sminka min kära mor, kanske kommer upp bilder sen! Hehe.

Nej nu ska jag vara lite social.


Kommentarer
Postat av: joel

får kolla min mail igen:)

2009-12-06 @ 12:39:45
URL: http://fuckwithyou.blogg.se/
Postat av: joel

stod ej din blogg i mailet! MEn nu e de länkad i de inlägget :D tack i efterhand!

2009-12-06 @ 13:17:07
URL: http://fuckwithyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0