dålig update.. Sorry!

Jag måste verkligen ursäkta för min pissiga upptadering på senaste tiden. Men jag har inte orkat.. Heller inte brytt mig.
Jag och Bob har haft det awesome här i Gbg. Förmodligen alldeles för mycket öl men ack så trevligt sällskap alla de gånger den ljuvliga drycken runnit ner i våra halsar.

En sak som jag kom på alldeles nyss.. När jag tänkte att "fan vad gammal musik jag har på min telefon..", är att jag inte laddar ner musik längre. Jag kör bara musik via spotify eller youtube om låtarna inte finns på spottan.
Det är ju awesome. Fast nu laddar jag ner några låtar bara för att jag behöver. höhö.

Jag har världens jävla panik också. Satt nyss och skvätte några tårar. (det här kommer låta så patetiskt, men då får det vara så). Jag vet inte vad jag ska göra med mitt hår. Eller mitt utseende överhuvudtaget. Jag måste göra någonting åt det.
Så snart kommer Bob hem, och då ska hon få klippa mig. Något drastiskt behövs göras.

<-- INTE OKEJ

Slänger kanske upp en bild sen på hur det blev.

Ni får ha det så bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0