Kanske blir festival för min del!

Nu är jag hemma och det är skönt! Ser nu att det är jättebra väder ute. Vill hitta på någonting!

Föresten, har ni hört talas om Rock Weekend? Det är en festival som har varit i Kilafors men som nu har flyttat till Söderhamn. Eller ja, på Mohed's flygfält. Och ni minns väl när jag klagade över att jag inte kommer kunna åka på någon festival i sommar för jag är pank? Nu är det andra bullar minsann, för jag har sökt som funktionär där. Och då får jag festivalbiljett/campingbiljett. Det är awesome! Så om jag får jobbet så kommer jag iväg på festival ändå. Helt jävla underbart. Både jag och en vän har sökt.

Nu tänkte jag städa lite till mamma kommer hem, så blir hon glad.


föresten, så gillar jag den här låten



Kisses and hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0