Jag vet att jag är kass...

... på det här med att skriva regelbundet här. Men det får bli som det blir. Har inte känt mig sådär superpeppad på att blogga faktiskt.
Fast nu har jag suttit och läst my darlings blogg. Och då kom inspirationen på en gång. Han är duktig min vän.
Han skriver väldigt mycket om Make up och utseende. Han är även fristående hudvårdskonsult och säljer Mary Kay produkter.
Jag köpte en foundation därifrån. Eller rättare sagt, min mormor köpte en som jag sedan fick. Och den är helt jävla amazing!

Idag har jag en slavdag åt min syster, så nu är jag tvingad att göra pannacotta till henne eftersom hon har ett sockerbegär värre än jag vet inte vad!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0