Filmen

Jag kollade ju på film igår. Everybody's Doing It. Jag hade fått för mig att det skulle vara en komedi, en collagekomedi eller något sådant. Men nej!

Hela filmen handlade om avhållsamhet. Visst det är bra, men då ska man få välja själv och inte tvinga ungdomarna till det.
Lärarna gav ut helt fel information om de negativa konsekvenser som kan uppstå när man har haft sex. Eller just det, dom gav ju endast ut information om negativa konsekvenser. Dom sa ingenting om det positiva?

Iallafall, ungdomarna skulle då skriva på några kort som innebar att dom skulle hålla sin oskuld till dom gifte sig.
Det var en tjej som vägrade, för hon ansåg att det var ingen annan som hade med att göra om hon höll sig eller inte.

Jaja, det var bara en skitdålig film. Jag satt och var förbannad under hela filmen. Usch! Rekommenderar den verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0