En klump i bröstet

Usch, jag har fått lite andra tankar om det här med jobbet i Göteborg. Tolka mig inte fel nu, jag ska absolut flytta dit och jobba! Är bara lite funderingar jag har.

Tänk om ingen på jobbet tycker om mig?
Tänk om jag gör ett dåligt jobb?
Tänk om jag blir helt ensam?
Tänk om jag blir rånad påväg hem?
Tänk om jag blir helt ensam?
Tänk om jag blir helt ensam?
TÄNK OM JAG BLIR HELT JÄVLA FUCKING ENSAM?
Och sist men inte minst... TÄNK OM JAG FAILAR HELT PÅ JOBBET?! Både med säljet och arbetskamrater?

Nu är jag bara nervös. Nervös på det jobbiga sättet. När det känns som att allt kommer gå åt helvete.
Jag skulle bara vilja gömma mig under ett täcke, och sen komma fram om några år där jag har en gryyym karriär inom det jag tycker om. Fan att det inte funkar så?
Jag är för rädd och har för kass självkänsla för att arbeta mig upp.
Usch.. UUUUUUUSCH!



Nej, nu får jag ta mig samman. Det här kommer gå fint!

"michaela ✫ w00p w00p ♥ säger:
Tänk inte så, var dig själv. Så gillar dem som är värd att gilla dig, dig."

Ja, det är väl så det är, I guess?
Uhu.

Ska försöka sova någon timme för att sen kliva upp och fixa.. Tidigt!

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0