Dirt

Nu när L Word har slutat har jag börjat kika på Dirt istället. Courteney Cox är med där faktiskt. Ni vet hon som spelar Monica i Vänner? Hon är med i Cougar Town också.

Iallafall, Dirt handlar i grova drag om en tidning Courtney Cox (minns inte vad hon hette i serien. Lucy kanske?) är chefredaktör för och tar reda på allt smaskigt skvaller om kända personer. Orkar faktiskt inte förklara så mkt mer. Är bara på andra avsnittet och det är redan massa drama. Just the way I like it.

På tal om drama, så orkar jag inte med det. I serier, fine. Då lider man inte av det själv. Men när det faktiskt händer någonting runtomkring mig hela tiden, så känner jag mest för att bara lägga ner. Pöh. (Pöh har förövrigt blivit mitt uttryck för jobbiga saker, även om Micke kanske tänker på något annat. Haha!)

Näe, fan vad skönt det hade varit om jag var en iskall människa. Mhm, ren och skär kyla. Puss på det.
Men tyvärr så funkar jag inte, jag är snarare tvärtemot. Känner alldeles för mycket. Känslor och tankar är mina största svagheter, tror jag.

Jaja, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0