Aldrig mera pinjenötter

Jag tycker pinjenötter är riktigt gott, men efter detta kommer jag aldrig mer äta det.

I söndags så åt jag pinjenötter, och igår så blev min mun helt konstig. Så fort jag äter något så kommer en stark besk/metalisk smak i munnen. Längst bak i gommen och på tungan. Verkligen vidrigt.

Jag kommer ihåg att någon har berättat för mig att det kan bli så om man äter pinjenötter, och då kom jag på att jag hade gjort det. Så jag googlade lite och kolla vad som kom upp. Klicka här för att läsa. Det finns massor om just detta "fenomen". Tydligen så kallas det för pinjemun. Fy farao säger jag bara. Och detta kan hålla i sig upp mot två veckor!
Så Gud, om du finns, låt mig slippa detta från och med imorgon.

Jag ska aldrig mer käka detta! Usch!



Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0