Ursäkta mig!

För dålig uppdatering, och för mitt kanske tråkiga humör. Men det finns väldigt bra förklaringar till det!

Jag har ingenting alls planerat i helgen. Vilket är både skönt och lite jobbigt. Jag är verkligen supersugen på att göra någonting. Typ åka och bada i sandviken? Gud vad skönt det skulle vara.
Eller bada vildmarksbad i goda vänners sällskap. Om man nu hade några såna i närheten!

Ska förmodligen sitta och pilla lite på mitt CV och lämna det på Kappahl och Lindex. Hoppas på ett extrajobb där. Skulle vara guld!
Eller ja, vilket jobb som helst vore guld. Men en klädaffär skulle vara to die for! Och speciellt klädaffärer som har större storlekar, så jag verkligen kan få dom att förstå att jag vore en investering för dom. Moaha! Man kan vara tjock och ha snygga kläder ändå. Så det så.

Pöss hej

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Svar: Haha oj, det var en del! Var det för nagelbanden och händerna då eller?



Jag önskar att jag var bättre på att smörja, men jag blir så rastlös. Det tar ju sådan tid innan det smörjs in på kroppen och jag pallar inte vänta på att det ska sluta kladda. Haha! xD

2010-03-09 @ 00:29:47
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Hehe okej. Ja, Mary Kay är ju inte djurtestat heller, så det lockar ju en del ;) hehe! Men vi får se. Jag vill dock helst använda Dr Hauschka eller The Body Shop :)

2010-03-09 @ 22:01:26
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0